Skip to main content

Facilitaire contactcenters / Callcentermedewerkers

Onderstaand vindt u alle informatie over de CAO voor facilitaire contactcenters (WFC), bijvoorbeeld de volledige tekst van de CAO, actuele berichten, salarisverhogingen tijdens de looptijd van de CAO, premie-overzichten en links naar relevante websites. Klik hier voor een korte samenvatting van de belangrijkste CAO bepalingen.

 

Volledige naam sector / CAO

CAO voor facilitaire contactcenters (CAO callcentermedewerkers / CAO voor facilitaire callcenters)

 

Looptijd CAO

1 januari 2025 t/m 31 december 2027

 

Actualiteiten


 

Loonsverhogingen / eenmalige uitkeringen

01-01-2025: verhoging met het stijgingspercentage van het wettelijk minimumloon
01-01-2026: verhoging met het stijgingspercentage van het wettelijk minimumloon
01-01-2027: verhoging met het stijgingspercentage van het wettelijk minimumloon

Klik hier voor een overzicht van eerdere salarisverhogingen

 

Documenten: CAO-tekst / CAO-boekje / principe akkoorden / loonschalen

Premies

 

Links

 

Archief

Nieuwsberichten

 

 

Wilt u op de hoogte gehouden worden van wijzigingen in deze sector? Door op onderstaande buttons te klikken, kunt u zich aanmelden voor de nieuwsbrieven van www.salaris-informatie.nl

button_aanmelden 

 

Volg ons op social media

Facebook   social 1 round twitter  social 1 round linkedin  social 1 round instagram


Niets meer missen over de cao callcenters?

Meld je hier aan voor de gratis nieuwsbrief! Meer dan 400 personen gingen je reeds voor!