23 december
2024
Loonsverhoging CAO sociale werkvoorziening 1 januari 2025
Het percentage loon- en prijsontwikkeling (LPO) is door het rijk bekend gemaakt en vastgesteld op 6,43 procent. Het wettelijk minimumloon stijgt per 1 januari 2025 met 2,78 procent. Deze cijfers bepalen de loonontwikkeling in de CAO sociale werkvoorziening.
Werknemers die een salaris boven het wettelijk minimumloon ontvangen, krijgen per 1 januari 2025 een loonsverhoging van circa 3,1 procent.
Werknemers die een salaris op basis van het wettelijk minimumloon ontvangen, krijgen per 1 januari 2025 een loonsverhoging van 2,75%.
Naar de pagina van de CAO sociale werkvoorziening
Niets meer missen over de CAO sociale werkvoorziening?
Laatste nieuws
- 09-11-2026 - CAO-tekst en samenvatting CAO Kunststof-, Rubber- en Lijmindustrie 2026 - 2028 beschikbaar
- 06-11-2026 - Onderhandelingsresultaat CAO groen, grond en infrastructuur 2026 - 2027
- 06-11-2026 - Onderhandelingsresultaat CAO particuliere beveiliging 2026 - 2028
- 05-11-2026 - CAO-tekst en samenvatting CAO huisartsen in loondienst 2025 - 2027 beschikbaar
- 04-11-2026 - Eindbod CAO openbaar vervoer 2026 - 2028





